Victorie Plaza stopt incasso abonnementen en pauzeert je abonnement
Alle sportscholen in Nederland zijn in ieder geval tot 7 april gesloten. Met de nieuwste maatregelen vanuit de overheid achten wij de kans groot dat we voorlopig gesloten moeten blijven. Daarom hebben we besloten de incassering van alle abonnementen gedurende de sluiting stop te zetten en je lidmaatschap te pauzeren tot we weer open kunnen gaan. Dit geldt ook voor de add-on en zonnebank abonnementen die we hebben.
Wat betekent dit voor jou:
Ik betaal mijn abonnement per maand via een incasso
We hebben de incasso van je abonnement vanaf 1 april stopgezet. Tot we weer opengaan hoeven jullie je abonnement niet te betalen. We beginnen pas met incasseren als we weer open zijn. We pauzeren je contract gedurende de periode van sluiting.
Ik heb mijn abonnement vooruitbetaald
We pauzeren je lidmaatschap vanaf 1 april. Zolang Victorie Plaza gesloten is, pauzeren we de contracten van alle leden. De einddatum van het abonnement wordt hierdoor met eenzelfde periode opgeschoven.
We helpen jullie graag om te blijven bewegen en werken aan je fitheid en gezondheid
In de tussentijd willen we jullie zo goed mogelijk helpen om gezond en fit te blijven. Tijdens de sluiting van Victorie Plaza steunen we jullie door het bieden van onlineoplossingen. Dat kan via de volgende onlinekanalen:
- MyWellness app met de trainingen van vandaag: Cardio, TBW, Core, BBB en Upper workouts
- Facebookpagina van Victorie Plaza met workouts: Gladiator en BBB-les, meer volgen zodra beschikbaar
- Facebookpagina van Victorie Plaza Yoga met Yoga lessen
- Instagram Victorie Plaza en Victorie Plaza Yoga met nieuws, links en livestreams
- YouTube kanaal van Victorie Plaza met Fitness en Yoga lessen
We zijn druk bezig meer mogelijkheden te ontwikkelen om jullie online fit en gezond te helpen houden. Hou onze social media in de gaten voor het laatste nieuws.
Veel gestelde vragen
Q: Zijn jullie open?
A: Nee, wij zijn vanaf zondag 15 maart 2020 om 16:00 uur gesloten tot het weer veilig is om de club te openen. Deze maatregel volgt de aanwijzingen van de Nederlandse overheid en het RIVM. Zolang wij gesloten zijn, pauzeren we de contracten van alle leden. De einddatum van je abonnement wordt hierdoor met eenzelfde periode opgeschoven. Tot we open gaan, zetten we ook de incassering van je abonnementsgeld stop; we beginnen weer met incasseren als we open zijn.
Q: Hoe lang blijft Victorie Plaza gesloten?
A: De huidige regels voor sportscholen gaan uit van sluiting tot in ieder geval 7 april. We zullen onze leden via onze website, social media en per email informeren over eventuele wijzigingen die op basis van de maatregelen van de overheid plaatsvinden.
Q: Ik wil graag thuis trainen om fit te blijven? Hoe doe ik dat?
A: We willen we je zo goed mogelijk helpen om gezond en fit te blijven.
Tijdens de sluiting van Victorie Plaza steunen we jullie door het bieden van online oplossingen. Dat kan via de volgende online kanalen:
- MyWellness app met de trainingen van vandaag: Cardio, TBW, Core, BBB en Upper workouts
- Facebookpagina van Victorie Plaza met workouts: Gladiator en BBB-les, meer volgen zodra beschikbaar
- Facebookpagina van Victorie Plaza Yoga met yogalessen zodra beschikbaar
Q: Wordt er compensatie gegeven na de sluiting van de Victorie Plaza?
A: Zolang we gesloten zijn, pauzeren we de contracten van alle leden. De einddatum van je abonnement wordt hierdoor met eenzelfde periode opgeschoven. Tot we open gaan, zetten we ook de incassering van je abonnementsgeld stop; we beginnen weer met incasseren als we open zijn.
Q: Worden mijn gekozen add-ons ook gecompenseerd?
A: Jazeker. Ook voor eventuele add-ons geldt dat deze worden gepauzeerd en niet geincasseerd zolang we gesloten zijn.
Q: Wat gebeurd er met mijn Yoga 10-rittenkaart?
A: Je Yoga 10-rittenkaart blijft gewoon geldig en de termijn wordt verlengd met de periode dat we dicht zijn. Zodra we weer open zien zien we jullie graag terug.
Q: Kan ik mijn abonnement wijzigen vanwege het Coronavirus?
A: Voor wijzigingen aan je lidmaatschap zijn dezelfde voorwaarden als gebruikelijk van toepassing. Je lidmaatschap blijft gewoon geldig, inclusief de mogelijkheid om thuis te trainen via onze MyWellness app en de social media.
Q: Ik wil gewoon opzeggen, kan dit direct of pas aan het einde van mijn lidmaatschap?
A: Allereerst vinden we het jammer om te horen dat je je abonnement wil opzeggen. De huidige situatie is volgens onze Algemene Voorwaarden geen geldige reden om je abonnement per direct op te zeggen. Voor opzeggen gelden dezelfde regels als normaal. Zolang we gesloten zijn, pauzeren we de contracten van alle leden. De einddatum van je abonnement wordt hierdoor met eenzelfde periode opgeschoven. Tot we open gaan, zetten we ook de incassering van je abonnementsgeld stop; we beginnen weer met incasseren als we open zijn.
Q: Hoe kan ik Victorie Plaza bereiken?
A: Vanwege de sluiting van het pand en het feit dat onze medewerkers vanuit huis werken zijn wij momenteel alleen per mail bereikbaar: info@victorieplaza.nl.
Q: Kan ik nog wel lid worden van Victorie Plaza?
A: Hoewel we tijdelijk gesloten zijn, kan je je wel inschrijven via onze website. Je lidmaatschap zal ingaan op het moment dat we weer open gaan. We verwelkomen je graag, in de tussentijd wensen we je veel plezier met online trainingen en lessen.